tisdag 5 maj 2009

Möten

Nu har det vänt men hur länge det varar få vi se, barna sover på morgonen, jag få till och med väcka upp dom.

Fint väder på fm, så vi va ute på gården, efter en stund så va jag tvungen att fara, möte med chefen ang min föräldraledighet som jag fick nedslag på, så det är bara ut å jobba, va ganska f***ad.
Måste göra en ny sökning till barnoms, få se om jag få gubben att blir hemma en mån eller vad tror ni.

Hem å göra lite lunch till oss å sen iväg på nästa möte på skolan.

En massa tvätt, värka ha en hög med dyng grisar i detta hus.
Många ungar blev det här i dag, tot 9 st.

Mikael va iväg på lite massage i kväll.
Vi tog ut kissungatna till köket en sväng i dag, efter en stund kom Skrollan och ville ha tillbaka dom, hon bet en av dom över nacken för att bära tillbaka han.

En lugn kväll blev det.
Imorgon är det tänkt att vi ska ne till Ö-vik å göra några ärenden.

Ska hänga sista tvätten å sen i säng.
sleepy4 Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: