onsdag 13 maj 2009

Möte

Bakade en kaka på morgonen, efter en stund så kom Camilla förbi på kaffe å vi satt å pratade en stund.
När hon va på väg hem så kom Linda å Max, så mer kaffe blev det.

Efter lunchen och pojkarnas hem kommst så bar det i väg till Nordmaling, barna fick fara till Linda, Fanny lämnade jag av hos farmor.
Möte med chefen, vi pratade lite om hur vi skulle göra med min ledighet, han komme med en förfrågan och det va precis det jag hade tänkt på, han skulle ha möte med hans chef i morgon så då få vi se om det går eller inte,jag vet att jag har rätt till det så det blir facket om dom säger nej, bara att vänta.

For sen å köpte en present till Mikael och sen handling.

Maten blev lite sen men så är det ibland.

En lugn kväll, barna va ute en stund tills det va dax för sjukhuset, Felicias favorit program å sen i säng.

Har klippt Mikael nu, han tyckte han va lång hårig !!!

Bara att släcka ne nu.

dividers Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: