måndag 18 maj 2009

Dålig dag

Fick ingen bra start på dagen, jag försovde mig...

Så det blev stressigt att få iväg pojkarna, men det gick.

Sen fortsatte det i den stilen, Fanny tog av sig blöjan och satte sig å kissade på köksgolvet, klapp, klapp, så det va bara att skura upp å ställa hon i duschen
När jag står där å duscha hon så hör jag BRAK i köket, när jag kommer dit så har katta rivit ne Trodis vatten och mat skål på golvet så det va vatten och hunmat över hela golver, så det va bara att sätta igång å skura igen, suck.

Va inte på så bra humör sen, Felicia gick ut och det gjorde jag å Fanny oxå, vi tog oss en sväng in till Camilla ihop om en lugnande kopp kaffe och hon va så snäll att ordna det åt mig.

Sen va huset fullt med barn, Linda komme förbi en sväng å vi satt å filosofera på en sak som ni få veta sen, hihihi.

Dagen har rullat på som vanligt annars.

På kvällen sprang jag å Fanny över till Linda för att titta på en sak, beslut ångest och när jag satt där så fick jag det oxå.
Hem för att lägga barna, Mikael skulle iväg till Bosse en sväng så jag la barna och började sen fundera på hur jag skulle göra. Men nu är jag klar och är riktigt nöjd, men hur de riktiga resultatet blir få vi veta i morgon, spännande.

Snipp snapp....
dividers/ Pictures, Images and Photos

1 kommentar:

Linda sa...

hahahaha- din retsticka!!! Angående bilden i ditt inlägg! Hahaha, gör mig mer galen!!!
Pöss o Kram på d!!

C Ya in the morning!!