måndag 11 maj 2009

Försvunnen

Ja ha då va det ny vecka igen, tycker veckorna bara springer iväg.

Idag på morgonen hade jag möte med rektor och lärarna om Mathias igen.
Skickade iväg pojkarna och gick sen över till Camilla med flickorna å sen upp på skolan.
När jag kom upp dit så hittar jag Mathias väska ute på bron och när jag kom in så möts jag av Gunn-Britt,
- Vi hittar inte Mathias, han har försvunnit, har letat överallt.
Så det va bara att meddela dom som satt å vänta inf mötet att dom får vänta medans vi letar efter Mathias, jag gick runt å ropade på han, gick även ut å letade men ingen grabb, så jag å Gunn-B tog bilen å åkte hem till oss för att se om han sprungit hem.

Ingen pojke där så det blev att åka upp till skolan igen och efter en stund så bara stod han där, min lilla grabb, skrämma slag på sin mamma...

Mötet gick väl bra, ska ha nästa första skoldagen och då med hans nya fröken.

Hem å då kom Lida över en sväng, drack även kaffe med Camilla på em.

Plock, har haft kattungarna i köket så dom få vänja sig med lite rörelse.

Barna har varit ute hela dagen så när kvällen kom så va det 4 trötta små troll som kröp i säng.
baby Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: