tisdag 12 maj 2009

Hej

La flickorna i blöt efter pojkarna cyklat iväg.
En liten olycka hände i natt så det va bara att sätta igång att tvätta, tycker synd om han, han rår ju inte för det.

Ringde till chefen för att diskutera en sak, hade kommit på en sak som jag fundera på, ringde till facket i går för att höra om mina rättigheter eller om kommunen kunde neka mig detta å enligt dom så såg dom inge problem , om jag skulle få problem så skulle jag höra av mig.
Så, jag ringde några gånger å helt plötsligt så ringer han mig och ville ha en träff, hade missförstått några saker sa han, förstod inte att jag hade ett barn med ett funktions hinder,
Jag förmodar att han kommer att godkänna min föräldra ledighet tills i feb, vi få väl se.

Jag å flickorna tog oss en promenad i det vackra vädret, gick runt halva Rundvik å sen svängade vi in till Conny´s, skulle titta i en tidning som jag själv redan slängt.

Se ha dagen bara rullat på som vanligt, stök å bök, rensat i rabatten, mat, kaffe, läxor och slöa framför tv´n.
Linda komme förbi en sväng nu i kväll, alltid lika kul.

Nä alla där ute, nu säger jag
Bye Bye Pictures, Images and Photos

1 kommentar:

Linda sa...

......jo visst e det alltid lika skoj?!! ;-)
En kaffe imorgon kanske?
Kram!!!