onsdag 20 maj 2009

Go kväll

Hej alla gammla å unga.

Nu va denna skol vecka gjord, nu är barna lediga tills på mån.

I går va jag å Linda ne till Ö-vik.
Jag har nu gjort något som jag längeeee har velat göra men har aldrig tagit mig i kragen att göra, men nu fick jag med mig Linda så nu är det gjort, ojojojojoj, hihihi.
Kul men trött va jag när vi kom hem så det blev en tidig kväll.

Sitter nu här med en chokladbit och ett glas vin å slöar framför tv´n.


Fint väder har vi då haft i dag, Gunilla å Isabell komme förbi på morgonen, så flickorna har lekt med varan hela dagen.
Lite tvätt har det blivit, har varit ute å fortsatt med att rensa i rabatterna.
Pojkarna har haft kompisar här efter skolan, Hampus å Mathias fick cykla upp på kiosken å köpa lite mjölk åt mig, lindrigt när man kan skicka upp dom på små ärenden.

Blev så less på kvälls sidan, man märker väldigt väl att medicinen har gått ut ur kroppen på sonen för han blir helt hopplös, man kan bli galen, gud ge mig styrka....

Nä, nu tror jag det få räcka, få se om man tar med sig datorn till sängen å se en film eller









Inga kommentarer: