torsdag 20 augusti 2009

Tjafs

Japp då va man tillbaka som det bruka vara.
Packat kläder och fika till pojkarna som skulle iväg på utflykt, skjutsade upp packningen, pojkarna cyklade, Felicia fick åka med mig.

När jag kom hem så han det bara gå ca 30 min så ringer Jennie från skolan, Mathias har ramlat å slagit munnen, blöder en hel del. Så det va bara att lasta in Fanny i bilen och åka upp, det hade slutat blöda men han hade en fin fläsk läpp och skrapsår på pannan, näsan och hakan. Frågade om han ville följa med hem men det ville han inte, så vi bestämde att han skulle åka dit med Jennie och om det skulle bli att han fick mer ont så skulle hon ringa.
Så det va bara att fara hem och boka tid hos tandläkaren, fick tid kl 15,00.

Själv har jag suttit i telefonen, halva dagen, bara en massa tjafs.
Min chef ringde upp,dom har tydligen tappat borten del av mina semester papper och några andra papper va visst på vifft oxå, jag va riktigt förbannad och det sa jag oxå, och sen ha vi tjafsatt om en annan sak oxå, att dom ska måste krångla till saker så,blir så J***A less.

När Mathias kom hem så for han och jag in till tandläkaren för att titta och han va SÅ duktig, när vi va klar där så for vi in på sko affären och köpte nya gympaskor åt han.

Efter maten följde jag med Camilla på tapperware, köpte några burkar till skafferier. När jag kom hem så låg barna, gubben hade gjort upp en brasa i vardags rummet å såg på tv´n.
Sad Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: