måndag 31 augusti 2009

Scouterna

Promenerade upp med barna i morse, på vägen hem stannade jag till hos Linda å C på en kaffe tår.

Hem och göra de vanliga bestyren, Felicia fick åka hem med Linda så jag behövde inte gå upp, tack.
Lunch och sen spelade jag och hon memory, när Hampus kom hem så ville dom baka så dom gick ut och plockade in lite rödvinbär sen va det bara att sätta igång, Hampus smälte smör och gjorde iordning formen, Felicia knäckte äggen och vispade i alla ingredienser, sen va det bara att grädda.

Dagens middag bestod av hemma gjord potatis mos, kättfärslimpa, tratt kantarell sås, lingon sylt och morötter. allt hemma "odlat" gjord" förutom potatisen.

Efter maten så for Hampus och jag på scouterna.

Nu ska jag se klart csi.
divider Pictures, Images and Photos

1 kommentar:

Linda sa...

Varsågod!!!
Syns imorgon! Förlåt för att jag inte kom på eftermiddgaskaffe som jag sa jag skulle.....en annan gång?
Kram!