söndag 16 augusti 2009

Slut

Då ha detta sommarlov gått och det är tillbaka till skolbänken för barna.

Vad har hänt i veckan då, Mikael har jobbat så barna å jag har varit hemma.
Adam har sovit över hos oss från fredag till lördag och det gick så bra, sen på lördag så åkte vi upp till Bergsjö för att titta efter kantareller, vi blev fulla bilen, Mikael och jag och 7 barn, både Adam, Alicia och Wille ville följa med oss.
Mikael tog fyr hjulingen och jag å barna och Trodi började gå upp för berge för att leta, Mathias körde crossen och vi hittade denna gång oxå, sen kom Mikael upp med fyr hjulingen, när vi skulle tillbaka till huset för att fika så satte vi alla på och åkte ne, barna på lill flaket, gubben körde och Trodi satt med han och jag satt längst fram på gallret, snacka om fullastad men det va inga problem.
Även Adam provade att köra crossen, gick riktigt bra för att vara första gången, vinglade till några gånger, han körde även in i väggen men han hade ingen fart så det gick bra.
Roligt hade vi alla.


Idag åkte vi ne till Gärdal för att gratta Mikaels "tvilling" jobbar kompis Ulrik och där blev vi nästan hela dagen.
Hem å äta, slöa, duscha barna, Mathias fick en liten present inför skolstarten i morgon och sen i säng med dom, Sven-E kom över en sväng.

Ja, då få vi se hur det gå i morgon, jag ska komma iväg med alla 4 barna, ska lämna flickorna hos Linda å C och sen följa Mathias å vara med han, har även ett möte sen på dagen med skolan.
Nu börjar det.
good night Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: