tisdag 18 augusti 2009

Ring, ring

Nu blev det höst här på postgatan, nya färger och bilder.

Då va andra dagen gjord på skolan, följde med pojkarna i dag oxå, gick hyfsat får Mathias, när det blev rast så for jag hem för att passa på att ringa några samtal innan jag skulle hämta hem flickorna, en massa samtal blev det, grrrrr.

Efter jag hämtat dom och lagt lillan så fick jag fortsätta med ringningen, har pratat med facket, kommun gubbar, bup mm om vart annat och få nog ringa lite mer imorgon, grrrr.

Ha tvättat, dammsugit, har ett hav av hund hår på golvet hon lossar så kopiöst mycke så.

Camilla kom in en sväng, barna har varit med kompisar.

I morgon ska jag följa med Felicia på dagis, hon länktar.

Känner mig helt slut på i huvet, blir en tidig kväll.
Good Night Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: