onsdag 26 augusti 2009

Möte

Har haft en väldigt lugn dag och det har jag passat på att njuta av.

Va ensam hemma till kl 11.00 då Felcica slutade och sen va hon med kompisar även pojkarna har varit med kompisar på em.
Fick lite extra tvätt efter en olycka, så det blev att tvätta.

Efter middagen så kom farmor och farfar för att vara barn vakt eftersom vi kulle på skolmöte, först skolan och sen fritids.
Då blev det oxå tal om hem & skolan och att jag tyckte att fler skulle försöka engagera sig för barnas skull, för vad är det för ide att ha en hem & skola förening när ingen visar något intresse????
Vi lyckades med att få några att gå med i styrelsen men det fattas några ändå.

Ska packa ihop gympa kläder till pojkarna nu, sen blir det väl lite slö till på tv´n innan säng dax.
lilies Pictures, Images and Photos

1 kommentar:

Linda sa...

FUCK!
Det va ju idag, mötet =( O jag e fast här!!! Gaah! Tänk att emellanåt är allt lugnt, sen så ska allt hända påengång =(
Hur gick det på mötet? E jag med nu då? (fast jag ej va där idag?)

Ska försöka komma hem så frot jag bara kan....men hon e INGE pigg =(

Kram o Miss You!