söndag 5 oktober 2008

Loppis

Idag tog Mikael med sig dom 3 älsta barna upp till Bergsjö för att köra fyrhjuling, själv va jag hemma och försökte plocka undan lite. Följde sen med Camilla upp på loppisen en sväng, köpte en kepa till pojkarna å en film till Fia, det va mycke gval, att folk tror att man vill köpa sånt.
Men men, alltid är det någon som hittar något som dom vill ha och det är ju bra.

När jag kom hem så hade jag fyra BLÖTA troll hemma, blöt ända in på skinet, men roligt hade dom haft, vad är dåligt väder eller vad är det man säger, det finns inge dåligt väder bara dåliga kläder....

Va bjuden till farmor för att ätta middag, kött soppa, fick med oss lite hem oxå så det få bli middag i morgon oxå. Mathias blev kvar där, få se när han vill hem.

I morgon har jag möte med rektorn och skol personalen igen, har pratat med bu chefen om att rektorn inte tänker låta Eva vara kvar, något som inte jag tänker tillåta, jag tänker slåss för att få ha kvar henne. jag kan gå nästan hur långt som hälst.

Sitter å slöa framför tv´n, en ny serie på 5´n, en som påminner om arkiv x, sen blir det sängen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kämpa på! Vet precis hur det är att kämpa för hjälp på skolan i Rundvik..som tur är har problemen löst sig..barnen går nu i en toppen skola (inte i Rundvik)!!