onsdag 9 december 2009

Sticka

Klev av idag, va vaken en stund för att ringa vc.
Sen försöka sova vilket inte gick så bra.

Kl 15,00 skulle jag på ett möte med jobbet igen och kl 15,45 skulle jag in på vc med fingret.
När jag kom dit så va dom tvungen att skära upp la två bedövnings spruter å skar upp ett par cm, oj va mycke skit det va där under, men hon såg ingen sticka. Läkaren trodde inte att det skulle vara någon där heller, men hon tog en klämma och grävde runt lite å vips så kom en sticka på ca 5-7 mm ut, jag hade rätt.
Sen blev det bara att linda in fingret å få stopp på blodet.Fick med mig lite saker så jag kan lägga om själv.

Hämtade sen upp Fanny och sen hem å skynda sig å äta för kl 18,00 skulle Hampus vara på kyrkan, dom hade Lucia och avslutningen av scouterna i kväll.

Nu ä man hemma och barna ha kommit i säng. Sitter med en kaffe tår å se på tv´n en stund å ladda inför morgondagen som är full packad oxå.

Julebarn Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: