tisdag 8 december 2009

Fullt upp

Tiden går fort nu i jule tider, har haft fullt upp så det har inte blivit nå skrivning.

I fredas va jag in på vc med fingret, dom klippte upp lite och fick ut lite var men ingen sticka, så dom la om. In å handla oxå, fick åka med Camilla, våran bil är hos Magnus på rep.

På lör blev det att förbereda inf julpysslet som skulle vara kl 13,00 på skolan. Camilla va snäll att skjutsa upp mig, skulle ha en massa saker och alla barna med mig för utom Mathias, han skulle på kalas hos Adam.
Kul å mysigt hade vi, jul musik, jul must och pepparkakor och en massa pyssel. Vi va ca 13 barn och 7 vuxna.
Sen blev det hem, syrren skulle komma å hämta upp mig och bjuda mig och Ulle på mat, Annika följde oxå med, väldigt trevligt va det.

På sön blev det städ på fm, kl 14,00 skulle jag ha ljus party.
Efter det så blev det att snabba sig med maten för jag, Mikael och Mathias skulle iväg en sväng, farmor och farfar kom å va barn vakt till dom andra.

Mån hade jag inbokat klippning sen blev det hem å sova, skulle ut å jobba två nätter.

Har sovit otroligt bra i dag, vaknade av att gubben stod över mig.
Middag och sen iväg med Hampus, han ska träna Lucia på scouterna.

Photobucket

Inga kommentarer: