onsdag 2 december 2009

Av frostning

Orkade inte skriva något i går.
Det blev att tvätta en del i går. På em så hade jag möte med jobbet och när jag skulle hem så lämnade jag bilen hos Magnus, han ska titta på den å se om han kan hjälpa oss och fixa den.

I dag så har jag av frostat frysen, bakat en jul kaka. Linda och Camilla kom på fika, blev en massa prat om barna och annat, så kul, det är så länge sen vi satt alla 3 tillsammans.
Har tagit fram lite mer jul saker.

Har ringt vc ang mitt finger, hon ville att jag skulle komma in men jag har ingen bil så det gick inte, ska ringa på fredag å boka en "akut" tid, men om det blir värre så ville hon ha in på en gång.

Nu ligger lilan, Hampus är på g hem från scouterna, Mathias fikar och Felicia ha somnat på soffan.

Få nog bli en tidig kväll i kväll, ska försöka i alla fall.
jul Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: