söndag 22 november 2009

städ

Ont överallt när jag vaknade.

Efter frukosten så gick Mikael ne i källaren för att fortsätta med pannrummet, själv så tänkte jag börja jul städa med köket men orkade inte.
Satte flickorna i bad baljan eftersom vi ska stänga va varm vattnet, när vi få tillbaka det vet jag inte. Sen blev det pojkarna och min tur.

Efter lunchen satte jag igång, ut med säng kläderna, dammtorka, byta gardiner, stryka dukar mm. Gått igenom en massa papper å sortera dom.

Farfar ha varit här och hjälpt Mikael så han stannade kvar på mat.

Linda och L-G kom förbi en sväng på kaffe, har nu suttit å tittat i ikea katalogen, ska ne i morgon.

Sitter nu å se på Jägarna med gubben innan sängen ska bäddas å krypas ne i.

Smiley good night gute nacht bonne nuit buenas noches hyvaa iltaa Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: