söndag 1 november 2009

Huset fullt

Oj vilken full späckad helg det har varit.

Igår stod det mycket på planeringen, tanken va att åka in å handla direkt på morgonen, men affärerna öppnade inte för än kl 12. Så jag satte igång å baka inf sön, sen ringde dom från Nordmalings blommor, skulle dit å hämta blommor som jag fått å dom stängde 12 så vi åkte in innan. Sen blev det att skynda på att handla för sen skulle jag iväg å hjälpa till med att pynta inf Halloween partyt vi skulle ha på kvällen.

Gubben ringde vid 13,30, vi hade främmande, skynda på med deckoreringen å sen hem.
Kaffe å prat, sen skulle jag poppa popcorn, höll på över en timme innan allt va poppat.
Bakade pizza till middag, sen göra klar barna å mig själv, sen upp.
De kom mycke barn, kul, kul, kul.
Kl 21,00 va det över, då va det dax att städa undan, men jag va helt slut på och hade så f** ont i ryggen så jag nästan inte kunde gå, så jag va tyvärr tvungen att fara hem, kändes taskigt men. Gick runt å sa hej då å sen hem, gubben fick lägga barna å jag la mig.

Ingen frukost på sängen trotts att man fyller år.
Bakade en rulltårta på morgonen, sen rullade främmandet in eftersom.
Mamma, mina syskon, pappa mf, Camilla, Linda, Crisse, Astrid å Per-O. Middag, sen kom Linda, L-G, Göran, Jens, Ingela, Stina och Peder.
Huset fullt.

Nu känns det att man lever, har lika besvärligt i ryggen i dag oxå, har haft ont hela veckan, få sen hur det känns i morgon tänker försöka jobba. Ska till läkaren på tis så jag få be han titta på ryggen oxå. Det blev en väldigt jobbig vecka, hade sett fram emot att få vara hemma med barna, ska nog försöka ringa till bup å prata med dom oxå.

Sitter å slöa med gubben nu en stund.
happy birthday Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: