söndag 18 oktober 2009

Suck

Då va helgen gjord bort.


Fredagen rullade på som vanligt, vi blev lata så vi beställde pizza, Linda och co kom oxå, blött å sent blev det oxå.


Lördagen blev det en sväng på marknaden, hittade inget. Vecko handla blev det oxå, det ekade i kylskåpet.
På kvällen fick vi besök av Sven-E och Camilla, vi såg på en film med barna å lite lördags godis.

Idag har det blivit bullbak och städning för hela slanten, sen kom farmor å farfar på middag.
Fanny följde med dom hem, har en massa möten i morgon så jag hämtar upp henne när jag är klar med alla.

Det har inte så mycke mer här, har varit ganska tungt ändå, har haft ont och sen tror jag inte att Mathias medicin har haft någon värkan på han i helgen, har varit helt hopplös, tårar, tårar. Han tar all energi av mig, suck.

Nu ligger gubben å snarkar på soffan å jag sitter här.
Nog dax att släcka.
good night Pictures, Images and Photos




Inga kommentarer: