onsdag 14 oktober 2009

Ons

En vanlig morgon här, tidig och mycke tjafs.

När barna kommit iväg så kom Linda å Max över, hon har hjälpt mig att komma igång med ps3, jag har kopplat upp den med trådlösa nätet så nu kan jag köpa spel och få dom på en gång in i ps3án, inga skivor att vara rädd om och spelen va ganska billiga.
Själv har jag fortsatt med datorn.

Fick potatis mos över från i går så då bjöd jag Linda på lunch, kroppkakor, mm.

Alicia å Wille har varit här på em, byggt lego och spela ett sällskaps spel.

Det blev fisk med räkost, potatis och grönt. Wille å Alicia kom över, dom spelade dinosaurie spelet igen.
Pojkarna ha läst, a lite trögt i kväll. Bakade krater buller till källsfikat å Mikael har butt däck på bilen i kväll.

Fick en glad nyhet nu i kväll av en vän, är så glad för hennes skull.

Nu är det bara att packa gympakläder och plocka bort, slöa en stund framför tv´n å sen i säng.
candel, may-hanne Pictures, Images and Photos

1 kommentar:

Linda sa...

Tusen tack för lunchen!!!
Fusk att du kan köra Onlinegrejer
=( *morr*
hihi
Hoppas det gick bra att byta till Vinterdäck?

Få se om vi fortsätter med Ps3an o Datorn nu då när jag har MER roligt här =)
Kram i massor gumman!