fredag 2 oktober 2009

Nu sitter jag här på jobbet och skriver för första gången, säkert inte sista heller förmodligen.

Fick i väg barna till skolan efter lite tjafs, Sonen va på G på morgonen, svår att få kontakt med, sprang omkring å flamsade hela tiden. Men tillslut så.
Det blev att starta en tvätt på en gång efter nattens olycka igen. Satte på kaffe och sen kom Linda över en stund.
Åkte in till Nordmaling för att handla med Linda och flickorna. När vi kom till baka så lämnade jag av Felicia på dagis och Fanny hos Linda och själv blev det att fara hem å försöka vila en stund, är lite svårt nu från början men man vänjer sig.

Gjorde iordning fisken som jag tog upp i går och även middagen.
Va väldigt seg och snurrig när vi skulle sätta oss att äta, slöade sen framför tv´n innan det va dax att åka. Mathias va inte glad, han stod å skrek på bron, det fick bli överflöd av pussar och kramar, det är klart att det blir en omställning för dom oxå.

nu ska jag iväg så jag få önska alla som ska sova en god natt, själv få jag hålla mig vaken tills det blir säng dax för mig, 07,00.

Inga kommentarer: