tisdag 2 februari 2010

klippning

En jobbig morgon blev det tyvärr. Att på klädning av ytter kläder ska ta 30 min......
Suck.

Har spelat lite spel med Felicia och lagt pärl platter.
Sen bakade vi en kaka, Felicia fick göra en plåt och Mathias kom precis hem så han fick göra en plåt han oxå.
När Hampus kom hem och Fanny vaknade så blev det fika med dom nybakta kakorna.

Förberedde middagen så den skulle vara klar så det sen va bara att värma upp.
Kl 15,00 så for vi in till Nordmaling, jag skulle klippa mig, tog med mig alla barn dit, sen kom Camilla förbi och plockade upp dom, det va bara Felicia som stannade med mig.
När jag va klar så sprang vi in på blom affären och köpte två nya blommor.
Sen hem och hämta barna å sen värma upp maten.

Efter maten så tog gubben barna med sig till Mo, jag skulle iväg en sväng men det blev inställt.

Lite kvälls fika med barna å se i säng med dom.

Kaffe å lite tv, ska försöka komma i säng lite tidigare i kväll.
good night Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: