tisdag 23 februari 2010

Hej igen.

Oj, oj va tider rinner i väg.

Vad har hänt här på postgatan då ????
Vet inte.

Oj, det är väl som vanligt, 200 knyck.
Mathias har inte varit så pigg denna månad, han har fått så besvärligt med huvud värk, ha varit in på vc och kollat blodtrycket men det va bra. Har pratat med bup i dag och vi ska ditt nästa vecka, vi skulle plocka bort medicinen tills vi kom dit för att se om det beror på medicinen. Tycker så synd om han, fick hämta hem han från skolan föra veckan, skulle det bli värre el om vi såg att han blir mer tagen så skulle vi ringa in på barn.

Vi har varit iväg på en riktig lång skoter förd för ett par helger sen, jag på en och gubben å barna på en, barna satt även hus mig bit vis. Vi for ut vid 11,00 tiden och kom hem ca 16,00, må tro man va lemmen i armar och axlar.
Sen for vi och Brännlunds in till stan å åt som blev det bowling, Ina och Peder va barnvakt.

Har fått iväg alla katter nu, skönt.

Satte upp mina nya gardiner i köket föra veckan och mina nya fönster lampor, det blev så bra.

Nu är gubben å flickorna å skruvar i bilen, jag sitter med Hampus och hjälper han med läxan, Mathias ligger å vila på soffan ( huvudvärk ).

I morgon är det dax att jobba igen, va ut i helgen som va.

Dividers Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: