tisdag 12 januari 2010

Medicin på rymmen

Fortfarande inge pigg, jobbade i natt och har en natt till sen ä jag ledig tills i helgen.

Mikael skulle hämta ut Mathias medicin i dag men när han kom ditt så fans inge medicin, inte kul. Så jag satte mig å ringde för att se varför den inte kommit, och dom förstod inte heller, för dom såg ju att medicinen gått iväg och att den skulle finnas på plats i dag. Hon som jag pratade med va jätte snäll, hon satte igång å letade och hittade den nere i Ånge, konstigt att den hamnat där för det stod att den skulle till Nordmaling.
Hon skrev en rapport, kunde inte lova att vi skulle få den i morgon och då blir det inte kull för oss för han behöver verkligen sin medicin annars blir det kaos här.

Felicia hade gjort illa sig på dagis, någon drog bort dynan när hon hoppade ne från en ställning så nu har hon så ont i hälen, haltar.

Ska nu göra iordning lite fika å sen i säng med barna, dom ska upp tidigt i morgon, 05,15, tycker så synd om dom, men men vad göra.

Såg att ikväll börjar ett program som jag vill se men hinner bara sen lite gran eftersom men ska iväg.


glitter divide Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: