onsdag 11 juni 2008

Hallå hallå..
Ja nu har barna fått sommarlov, gud så skönt, fast inte Mathias han går några veckor till har bara ändra på tiderna lite så han börjar 9,00 istället, varför ska man inte få ta det LITE lugnt på morgon då man inte har någon tid man måste passa....

Va duktiga barna var igår, dom sjöng så fint. Det var nya låter inte dom man själv sjöng när man hade avslutning, lite synd tycker jag.
Tårter i stora lass va det, jag tror inte det var nån som såg ut att vara lik så det va kul, vi få väll höra vad dom andra föräldrarna tyckte.
Det har varit så många protester i mot att vi ska ha avslutningen i Rundviks gården alla , ja majoriteten vill ha den i kyrkan men så blir det inte pågrund av annan tro som några har, vi lär nog få hör de sen, alltid är det några som ska klaga. Jag tror nog inte barna bryr sig, dom är nog bara glada att få sluta skolan.

Felicia har inte varit riktigt pigg, trodde att hon skulle bli bättre efter penicelin kuren men de värkar inte så, igår när vi kom hem från avslutningen så hade hon feber, 39,3 fast hon inte kändes feber varm hon va bara gnällig. Idag så var inte febern så hög men den finns där.
Få se om man ska höra om man ska ta en sänka på han bara för att se efter.

Tog mig en tur å studs mattan ikväll för första gången med gubben å barna, det va riktigt kul.

Nä bäst jag slutar nu, ska nog upp ett par gånger i natt för att ge vår lilla ängel mat.

Good Night Comments & Graphics

Inga kommentarer: