söndag 21 mars 2010

Hampus 9

Då ha denna vecka gått, var tog den väggen ????

Ha varit ledig hela veckan, så skönt. Ha bakat och städa, Hampus fyllde år i torsdag, men han hade inte tid med det eftersom han hade scouterna.
- Dom få komma på lör mamma.
Är man inte en riktig scout ???

I fredags va jag iväg å klippte mig, kort blev det, ja som vanligt. Ha haft 2 möten på jobbet, först ett natt och sen ett dag möte i vecka.

I dag så for jag med Mathias till sin kompis. När jag kom hem så hade gubben lastat skotrarna så vi tog oss en sväng i det vackra vädret, jag och Hampus på en och gubben å flickorna på en annan, vi va ute i ca 3 tim.

Blev en lugn å skön kväll i kväll, i går hade vi folk här från kl 11,30 till kl 01,30 på natten, roligt.

Har inte fått nå svar än på Mathias rönken, vet att det kan ta ett tag men att bara gå å vänta kan göra vem som helst tokig.
Tyckte så synd om han här om dagen när jag hämtade han, han bara skrek å grinade för han hade sån huvud värk, skynda sig hem å ge han alvedon och sen kröp han en i soffan å vilade.
Min lilla kille.
Red heart Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: