lördag 5 juli 2008

Idag har det varit full rulle, jag tror inte jag har varit ute ur köket många stunder i dag.
Mikael har haft sin far å bror här som har hjälpt han med en massa bla mitt växt hus, ved och skottat en MASSA jord, så jag har bara fått servat dom med fika, lunch, nybakad sockerkaka å kaffe och middag, har bara hunnit fått bort från bänken så har det varit fullt igen.
Mikael va över till Crisse och hjälpte han nu på kvälls kvisten, Crisse hade hjälpt Mikael köra iväg med en massa jord med 4-hljulingen.
Kul att man kan hjälpa varann med små saker, lite hand räckning, råd eller lån av saker.

Photobucket
Felicia har varit feber fri både i dag och igår, så skönt.
Hon va så buktig när vi va på vc, vi fick fa nå prover på hon, ett av proverna blod status var inte riktigt bra så läkaren ville att vi skulle få fara in på barn för att utreda vad som är "fel" å det känns bra. Nu är det bara att vänta på kallelsen.
Mamma älskar mig min tös.Photobucket

Inga kommentarer: